1. Удосконалення роботи щодо комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей через впровадження інноваційних методик.
2.Створення максимально сприятливих умов для повноцінної взаємодії закладудошкільної освіти і родини.
3. Удосконалення здатності педагогів розв’язувати професійні завдання , використовуючи ІКТ-технології.
1. Впровадження педагогіки розуміння, інноваційних технологій , спрямованих на розвиток особистості дитини, її інтелектуальних , творчих здібностей, інтересів, потреб у самореалізації.
2. Виховання патріотичних почуттів дошкільників через формування цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України.
3. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації та успішного входження у соціальне середовище.
1. Створення сприятливих соціально-психологічних та педагогічних умов для фізичного розвитку дошкільників.
2. Формування у дітей мотивації , позитивно-емоційного ціннісного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації.
3. Забезпечення наступності в роботі дошкільної та початкової ланок освіти у світлі Концепції «Нова українська школа».
1. Формування логіко-математичної компетентності дітей.
2. Розвиток соціально-морального потенціалу дошкільників.
3. Виховання дитячої особистості засобами живопису.
1. Розвиток творчого потенціалу дошкільників в художньо-творчій діяльності
2. Формування у дітей навичок спілкування і уфективної взаємодіїї з однолітками засобами творчої гри
3. Виховання дитячої особистості засобами художньої літератури
1. Збагачення досвіду дошкільника такими способами і формами мовленнєвої взаємодії, які забезпечать реалізацію його соціальної та інтелектуальної активності серед інших дітей.
2. Формування у дітей екологічної свідомості, узагальнених цілісних емпіричних уявлень та системи знань про природне довкілля.
3. Виховання у дошкільників бережливого ставлення до природних багатств, свого здоров’я, матеріальних цінностей через систему знань і практичних умінь в сфері економічних стосунків.