Над чим ми працюємо

Завдання на 2020-2021 навчальний рік

1. Удосконалення роботи щодо комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей через впровадження інноваційних методик.

2.Створення максимально сприятливих умов для повноцінної взаємодії закладудошкільної освіти і родини.

3. Удосконалення здатності педагогів розв’язувати професійні завдання , використовуючи ІКТ-технології.



Завдання на 2019-2020 навчальний рік

1. Впровадження педагогіки розуміння, інноваційних технологій , спрямованих на розвиток особистості дитини, її інтелектуальних , творчих здібностей, інтересів, потреб у самореалізації.

2. Виховання патріотичних почуттів дошкільників через формування цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України.

3. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації та успішного входження у соціальне середовище.



Завдання на 2018-2019 навчальний рік

1. Створення сприятливих соціально-психологічних та педагогічних умов для фізичного розвитку дошкільників.

2. Формування у дітей мотивації , позитивно-емоційного ціннісного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації.

3. Забезпечення наступності в роботі дошкільної та початкової ланок освіти у світлі Концепції «Нова українська школа».



Завдання на 2017-2018 навчальний рік

1. Формування логіко-математичної компетентності дітей.

2. Розвиток соціально-морального потенціалу дошкільників.

3. Виховання дитячої особистості засобами живопису.



Завдання на 2016-2017 навчальний рік

1. Розвиток творчого потенціалу дошкільників в художньо-творчій діяльності

2. Формування у дітей навичок спілкування і уфективної взаємодіїї з однолітками засобами творчої гри

3. Виховання дитячої особистості засобами художньої літератури



Завдання на 2015-2016 навчальний рік

1. Збагачення досвіду дошкільника такими способами і формами мовленнєвої взаємодії, які забезпечать реалізацію його соціальної та інтелектуальної активності серед інших дітей.

2. Формування у дітей екологічної свідомості, узагальнених цілісних емпіричних уявлень та системи знань про природне довкілля.

3. Виховання у дошкільників бережливого ставлення до природних багатств, свого здоров’я, матеріальних цінностей через систему знань і практичних умінь в сфері економічних стосунків.

Кiлькiсть переглядiв: 458

Коментарi