Однією з найважливіших форм інформаційно- аналітичної роботи у дошкільному закладі є педагогічна рада. «Сила педагогічного колективу, - говорив В.Сухомлинський, - в колективній думці, в обговоренні, у народженні й втіленні задумів». Це висловлювання видатного педагога дає право стверджувати, що педагогічна рада є творчою лабораторією, в якій критично аналізується діяльність колективу, визначаються напрямки його подальшої роботи, розглядаються актуальні питання організації освітньо-виховного процесу.
1. 1. Про стан роботи з формування мовленнєвої компетенції дошкілників
1.2. Методи та прийоми розвитку мовлення дітей
1.3. Сінквейн як інноваційна методика мовленнєвого розвитку дошкільників
1.4. Навчання дошкільників англійської мови у грі
2.1. Про ефективність роботи педагогів із см'єю
2.2. Ефективні форми консультативної допомоги батькам
2.3. Забезпечення сприятливих умов для підвищення педагогічної культури батьків
2.4. Дистанційні форми роботи з батьками
3.1. Про результати моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.2. Про звіт керівників гуртків та музичних керівників про виконання творчих планів.
3.3. Про обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період.
4.1. Про діяльності педагогічного колективу в 2020 – 2021 навчальному ріці. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2021 -2022 навчальний рік.
4.2. Про обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2021 -2022 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Про затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.
1.1. Про стан роботи з виховання у дітей патріотичних почуттів
1.2. Про створення середовища для розширення знань дітей про Батьківщину
1.3. Про організацію роботи з ознайомлення старших дошкільників з рідним краєм.
1.4.Про роль свят і розваг музично-естетичного циклу у національно-патріотичному вихованні дітей.
2.1. Про методи педагогічної взаємодії в роботі з дошкільниками
2.2. Робота з лепбуком як метод педагогіки розуміння
2.3. Про створення сприятливих умов для ефективної взаємодії вихователя і дитини.
3.1. Про результати моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.2. Про звіт керівників гуртків та музичних керівників про виконання творчих планів.
3.3. Про обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період.
4.1. Про діяльності педагогічного колективу в 2019 – 2020 навчальному ріці. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2020 -2021 навчальний рік.
4.2. Про обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2020 -2021 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Про затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.
1.1. Стан роботи з фізичного виховання в закладі дошкільної освіти.
1.2. Сучасні підходи до організації фізкультурних занять.
1.3. Забезпечення рухової активності дітей на прогулянці.
1.4. Використання природного середовища для фізичного розвитку. дошкільників.
2.1. Стан роботи з трудового виховання в ЗДО.
2.2. Круглий стіл: Види дитячої праці та їх вплив на розвиток дитячої особистості.
2.3. Методи і прийоми трудового виховання дошкільників.
2.4. Виховання самостійності та працелюбності дошкільників в процесі виконання трудових доручень.
3.1. Круглий стіл: Проблеми наступності в практиці дошкільної та початкової ланок освіти
3.2. Аналіз результатів моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.3. Звіт керівників гуртків про виконання творчих планів.
3.4. Обговорення і затвердження плану роботи закладу дошкільної освіти на літній оздоровчий період.
4.1. Аналіз діяльності педагогічного колективу за 2018 – 2019 навчальний рік. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2019 -2020 навчальний рік.
4.2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2019 -2020 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.
1.1. Стан роботи за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальномі просторі" в ДНЗ"
1.2. Конструктор Lego та логіко- математичний розвиток дошкільників.
1.3. Ознайомлення старших дошкільників з умовною мірою.
1.4. Логічні ігри як засіб розвитку математичних здібностей дітей.
1.5. Система роботи з бізібордом. Презентація.
2.1. Становлення дошкільника як соціальної особистості.
2.2. Стан роботи з морального виховання в дошкільному закладі
2.3. Методи соціально-морального виховання дошкільників.
2.4. Творча гра як засіб морального виховання дітей дошкільного віку.
3.1. Аналіз результатів моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.2. Звіт керівників гуртків та музичних керівників про виконання творчих планів.
3.3. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період.
4.1. Аналіз діяльності педагогічного колективу за 2017 – 2018 навчальний рік. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2018 -2019 навчальний рік.
4.2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2018 -2019 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.
1.1. Психологічні засади художньої діяльності дошкільників
1.2.Стан роботи з художньо-естетичного виховання в дошкільному закладі
1.3. Художньо-творча діяльність дітей: інноваційний підхід. Метод «Мікрофон».
1.4. Презентація групових осередків художньо-творчої діяльності
2.1. Педагогічні аспекти наповнення творчої гри дошкільників
2.2. Організація ігрової діяльності в дошкільному навчальному закладі 2.3. Методичний аукціон «Педагогічні цікавинки» (Обмін досвідом)
2.4. Презентація ігрових осередків «Особливості організації ігрового розвивального середовища в групі»
3.1. Аналіз результатів моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.2. Звіт керівників гуртків та музичних керівників про виконання творчих планів.
3.3. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період.
4.1. Аналіз діяльності педагогічного колективу за 2016 – 2017 навчальний рік. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2017 -2018 навчальний рік.
4.2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2017 -2018 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.
1.1. Сучасні підходи до формування екологічної компетентності дошкільників.
1.2. Стан роботи з екологічного виховання дітей в дошкільному закладі.
1.3. Методи і прийоми екологічної роботи з дошкільниками. Методичний аукціон «Педагогічні цікавинки» (Обмін досвідом).
1.4. Презентація куточків природи.
1.5. Огляд методичної літератури
2.1. Реалізація завдань освітньої лінії «Мовлення дитини» в роботі з дошкільниками.
2.2. Стан роботи з комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей .
2.3. Використання мнемо технології в роботі з розвитку мови дошкільників (Досвід)
2.4. Презентація збірок дитячої мовленнєвої творчості
3.1. Аналіз результатів моніторингу основних компетенцій дітей дошкільного віку.
3.2. Звіт керівників гуртків та музичних керівників про виконання творчих планів.
3.3. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період.
4.1. Аналіз діяльності педагогічного колективу за 2015 – 2016 навчальний рік. Визначення стратегічних напрямків педагогічного процесу на 2016 -2017 навчальний рік.
4.2. Обговорення і затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2016 -2017 навчальний рік, участі педагогів у методичній роботі закладу та міста.
4.3. Затвердження: програм, за якими будується освітній процес; програми гурткової роботи; форми планування освітньої роботи з дітьми; членів педагогічної ради, розкладу занять.