Моніторинг якості освіти

Моніторинг якості освіти в ЗДО

З метою забезпечення якісного рівня дошкільної освіти, яка спрямована на гармонійний, цілісний розвиток дитини дошкільного віку, відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб у закладі дошкільної освіти двічі на рік проводиться моніторинг якості освіти. У ході мніторингу педагоги мають змогу отримати цілісне уявлення про рівень розвиненості та вихованості дитини, співвіднести фактично досягнуті дитиною результати з державним стандартом. Об’єктивна портретна характеристика кожної дитини, що складається за результатами моніторингу дає змогу педагогам відстежити слабкі сторони у розвитку дитини, приділити належну увагу саме тим компетенціям, які у неї недостатньо сформовані, та визначити конкретні напрями, зміст та форми педагогічної корекції.

Відповідно частини 3 ст. Закону України «Про освіту» у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 12«Росинка» сформовано систему внутрішнього забезпечення якості освіти, яку схвалено педагогічною радою закладу (протокол № 5 від 30.08.2022року).
У рамках зазначеної системи у 2022 -2023 навчальному році будуть здійснені заходи щодо визначення стану забезпечення якості освітнього процесу.
Результати освітньої діяльності педагогів закладу з формування у дітей компетентностей будуть визначатись шляхом проведення моніторингових досліджень:

Моніторинг досягнень дітей у всіх вікових групах здійснюється за методичним посібником «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти: методичний посібник» / упорядник Н.М.Шаповал, В.О.Левченко, Г.М. Остапюк та ін.; за заг. ред. Н.М.Шаповал, О.М.Кулик, Т. В. Киричук. - 3-тє вид., зі змін..

Форма вивчення Тема/зміст Термін проведення Відповідаль ний
1 тематичний Готовність до нового навчального року вересень завідувач, вихователь-методист
2 тематичний Стан роботи з художньо-естетичного розвитку дошкільників листопад вихователь-методист
3 тематичний Стан роботи з народознавства в закладі освіти. лютий вихователь-методист
4 тематичний Аналіз робіт дітей з образотворчого мистецтва листопад, лютий, травень вихователь-методист
5 оперативний Аналіз змісту і якості перспективного і календарного планування освітньо-виховної роботи з дітьми впродовж року завідувач, вихователь-методист
6 оперативний Готовність педагогічних працівників до робочого дня. впродовж року завідувач, вихователь-методист
7 оперативний Дотримання режиму дня з урахуванням вимог програми . впродовж року завідувач, вихователь-методист
8 вибірковий Виконання рішень педагогічних рад, наказів впродовж року завідувач, вихователь-методист
9 тематичний Аналіз самоосвіти педагогів жовтень, травень вихователь-методист


Кiлькiсть переглядiв: 294

Коментарi