З метою забезпечення якісного рівня дошкільної освіти, яка спрямована на гармонійний, цілісний розвиток дитини дошкільного віку, відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб у закладі дошкільної освіти двічі на рік проводиться моніторинг якості освіти. У ході мніторингу педагоги мають змогу отримати цілісне уявлення про рівень розвиненості та вихованості дитини, співвіднести фактично досягнуті дитиною результати з державним стандартом. Об’єктивна портретна характеристика кожної дитини, що складається за результатами моніторингу дає змогу педагогам відстежити слабкі сторони у розвитку дитини, приділити належну увагу саме тим компетенціям, які у неї недостатньо сформовані, та визначити конкретні напрями, зміст та форми педагогічної корекції.
Відповідно частини 3 ст. Закону України «Про освіту» у комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 12«Росинка» сформовано систему внутрішнього забезпечення якості освіти, яку схвалено педагогічною радою закладу (протокол № 5 від 30.08.2022року).
У рамках зазначеної системи у 2022 -2023 навчальному році будуть здійснені заходи щодо визначення стану забезпечення якості освітнього процесу.
Результати освітньої діяльності педагогів закладу з формування у дітей компетентностей будуть визначатись шляхом проведення моніторингових досліджень:
Моніторинг досягнень дітей у всіх вікових групах здійснюється за методичним посібником «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти: методичний посібник» / упорядник Н.М.Шаповал, В.О.Левченко, Г.М. Остапюк та ін.; за заг. ред. Н.М.Шаповал, О.М.Кулик, Т. В. Киричук. - 3-тє вид., зі змін..
№ | Форма вивчення | Тема/зміст | Термін проведення | Відповідаль ний |
1 | тематичний | Готовність до нового навчального року | вересень | завідувач, вихователь-методист |
2 | тематичний | Стан роботи з художньо-естетичного розвитку дошкільників | листопад | вихователь-методист |
3 | тематичний | Стан роботи з народознавства в закладі освіти. | лютий | вихователь-методист |
4 | тематичний | Аналіз робіт дітей з образотворчого мистецтва | листопад, лютий, травень | вихователь-методист |
5 | оперативний | Аналіз змісту і якості перспективного і календарного планування освітньо-виховної роботи з дітьми | впродовж року | завідувач, вихователь-методист |
6 | оперативний | Готовність педагогічних працівників до робочого дня. | впродовж року | завідувач, вихователь-методист |
7 | оперативний | Дотримання режиму дня з урахуванням вимог програми . | впродовж року | завідувач, вихователь-методист |
8 | вибірковий | Виконання рішень педагогічних рад, наказів | впродовж року | завідувач, вихователь-методист |
9 | тематичний | Аналіз самоосвіти педагогів | жовтень, травень | вихователь-методист |